subota, 23. travnja 2022.

Rođendanske čestitke.Početak.

 

Za prvi post na ovom blogu (nije mi prvi blog :) )odlučio sam da mi to bude uvod u ono što ću raditi ovdje.Dakle osnovna ideja je raditi i dijeliti sa vama a vi da ih dijelite dalje sa vašim bližnjima rođendanske čestitke.Dakle potpuno besplatno radim i dijelim čestitke za rođendan vas i vaših prijatelja,rodbine,poznanika,komšija i susjeda.

A vi ako se sjetite kliknite poneki klik na reklame na blogu jer to mi je jedini izvor zarade.Unapreijed hvala.

Osim četitki bit će to jest planirao sam da bude tu i dosta tekstova tipa zanimljivosti sa raznih rođendanskih proslava,smiješne situacije običaji kao i ideje za proslave rođendana.Da potrudit ću se da pronađem i što više slavnih osoba rođenih na pojedine datume tako da vaše i rođendane vaših bližnjih možete da podijelie i sa recimo poznatim sportistima,glumcima,pjevačima istorijskim ličnostima itd.

Hvala na čitanju gledanju i klikanju.Nadam seda ćemo se lijepo družiti.

Nema komentara:

Objavi komentar

Svi mi imamo nekog koga nemamo

  Pogledajte i  slomljeno srce                    Čestitka za rođendan u duginim bojama i sa smješkom